Simona Muscă: „De 4 ani am un consultant în alimentaţie care se ocupă de dieta mea”

“Conjugat la feminin”, prima carte a Simonei Musca
June 30, 2017
Să spui DA e mai greu decât să spui NU
July 9, 2017

Adepta unui look cât mai natural, actrița și scriitoarea Simona Muscă ne detaliază câteva dintre secretele sale de frumusețe. În plus, autoarea cărții Conjugat la feminin ne dezvăluie și cum arată meniul său zilnic.

Dacă ai vrea să fii seducătoare, ce tip de machiaj ai alege?

În general, sunt adepta unui look natural, care să scoată în evidenţă trăsăturile într-un mod discret. Într-o astfel de ocazie, aş opta probabil pentru machiajul smokey eyes – cred că oferă o inconfundabilă aură de mister şi profunzime a privirii. Şi ce este mai seducător decât misterul?

Care a fost prima experiență cu produsele de machiaj?

Am început să mă machiez destul de devreme, în jurul vârstei de 12-13 ani. Iar acest lucru s-a întâmplat pentru că tot atunci am început să fac modeling. Desigur, am învăţat în timp care sunt principiile, cum se aplică într-un mod corect şi aşa mai departe. În adolescenţă am participat la multe prezentări de modă şi concursuri de miss – aşa că am avut multe ocazii de a aplica ceea ce am învăţat – produsele indicate pentru tipul meu de ten, “eticheta” în machiaj şi mici trucuri de folos.

Dacă ești pe grabă și vrei sa ajungi la un eveniment, ce coafură și machiaj alegi?

Pentru că sunt de cele mai multe ori în grabă şi nu am la dispoziţie ore întregi de pregătiri, cel mai adesea aleg o coafură simplă, care nu necesită un timp îndelungat: buclele lejere.  Din fericire pentru mine, nu doar că este rapidă, dar este şi o alegere potrivită pentru mai multe tipuri de evenimente. În ceea ce priveşte machiajul, aleg de obicei un machiaj natural, cu accent asupra ochilor şi buzelor.

Ce produse folosești vara? Cum îți protejezi pielea de razele soarelui?

În anotimpul cald încerc pe cât posibil să îi acord pielii mele îngrijirea de care are nevoie. Aşa că, în primul rând, folosesc produse cu factor ridicat de un protecţie solară (de altfel, un must și în celelalte anotimpuri). Aşa că din trusa mea de vară nu lipsesc niciodată crema de protecţie solară pentru faţă şi corp cu filtru mineral SPF 30, laptele-spray cu protectie SPF 50 Bottega Verde şi pudra minerală cu SPF 30 Clinique. De asemenea, la fel de importantă e şi îngrijirea părului, care are de suferit la rândul său din cauza soarelui – pentru acest lucru, folosesc Sun Spark Leave-In Conditioning Lotion de la Londa Professional. În plus, am grijă să am mereu la îndemână un flacon de apa termală Avene. Iar pentru hidratare şi răsfăţ, folosesc de obicei produse din gama Douglas Home SPA – SeaThalasso.

Ce secret ai în privința părului?

De obicei, las îngrijirea părului pe mâinile specialiştilor, la propriu. Arareori se întâmplă să mă ocup acasă de curăţarea şi îngrijirea lui. Mi-am creat obiceiul de a include în programul meu de 2 ori pe săptămână câte o vizită la coafor pentru spălat şi coafat.

La salonul la care merg de obicei (merg la acelaşi specialist în jur de 2-3 ani, apoi mai schimb, pentru diversitate) îmi place şi să încerc produsele de îngrijire care îmi fac cu ochiul sau care îmi sunt recomandate – măşti, tratamente sau fiole “minune”.

Cât privește dieta, ce faci atunci când se întâmplă să iei 1-2 kg in plus? Cum le dai jos?

Cred că este foarte important să acord atenţie alimentaţiei şi să nu sar peste mese (încerc, pe cât posibil să păstrez aceleaşi ore pentru mâncat), nici să fac excese. Din acest motiv, am de 4 ani un consultant în alimentaţie care se ocupă de dieta mea personalizată săptămânală. Se întâmplă într-adevăr ca greutatea mea să fluctueze, iar în acest caz, nutriţionistul intervine asupra dietei, care conţine 3 mese principale şi 2 gustări.

Cum arată meniul tau zilnic pe timpul verii?

Iau micul dejun în jurul orei 9.00. De obicei conţine o felie de pâine prăjită cu brânză fără grăsimi ori şuncă de curcan sau 6 biscuiţi de la Natur House. Pe la 11, iau o gustare din fructe de sezon (cam 100 de grame).

Servesc prânzul de obicei la ora 14.00: 150 gr de carne (aleg între piept de pui, curcan, vită la grătar sau peşte alb), alături de o salata cu legume de sezon sau legume la gratar cu 1 lingură de ulei (în jur de 200 gr). Următoarea gustare este la ora 17.00 şi este de obicei un iaurt cu fibre.

Cina o iau nu mai târziu de 19.30. Aleg între o omletă alături de o salată cu legume de sezon, ciorbă/supă de legume sau salata grecească. Mai ales dacă sunt în vacanţă undeva la mare, la cină mai optez şi pentru peşte la gratar cu o garnitură de legume fierte.

Autor: Narcisa Rădulescu

@Material realizat si publicat de Sanatate.biz

asda